Siden Espresso House åbnede deres første kaffebar i 1996, har den svenske kæde fået vokseværk og er blevet nordens største kaffebar med over 500 barer fordelt i Norge, Sverige Finland, Tyskland og Danmark.

Espresso House har et fokus særlig på trivslen blandt deres medarbejdere. Mads Holmgaard giver i dagens afsnit et indblik i kaffekædens initiativ, Barista Puls, der gør kæden klogere på deres medarbejderes arbejdsglæde.

Desuden deler Mads Holmgaard sin viden om at arbejde med den yngre målgruppe, som udgør en stor del af staben hos kaffebarerne rundtom i hele landet. Her forsøger de at skabe gode fællesskaber og muligheder, blandt andet med deres ’Brew Your Future’, hvor de giver deres medarbejdere mulighed for at uddanne og udvikle sig.

 

Er du blevet nysgerrig på podcasten, kan du lytte til den på Spotify, Youtube, Apple Podcasts og Soundcloud.

HORESTA Lounge udkommer én gang om måneden.

Blog: Fra traditionelle madpakker til sunde valg og sociale oplevelser

Danskernes frokostvaner er under forandring. Den traditionelle madpakke er blevet udfordret af nye alternativer. Samtidigt vælger flere at spise deres frokost foran skærmen, eller dropper helt frokosten. Den udvikling risikerer at påvirke danskerne sundhed, både mentalt og fysisk, skriver Mads Holmgaard, der er Country Manager i Espresso House Danmark, i dette blogindlæg

Log ind