På Havgaarden Badehotel ved Nordsjællands kyst har man gjort brug af HORESTAs medlemsfordel med Topdanmark. Det er der en række årsager til, fortæller indehaver Pia Søndergaard.

”For os er det vigtigt, at vores forsikringsselskab kender os og forstår de udfordringer, som vi måtte have. Det har vi fundet i Topdanmark, og vi kan kun sige, at det glider utrolig nemt. Samtidig er de til at stole på, og det giver sådan nogle som os en enorm tryghed, når vi mere eller mindre drifter hele hotellet selv,” siger hun.

Det stråtækte badehotel har blandt andet udvidet i nyere tid, hvor Topdanmark hjalp med en byggeforsikring, mens arbejdet stod på.

”Når vi ringer til vores kontaktperson, så ved han præcis, hvordan vi er dækket i dag, og hvad det vil betyde, hvis vi skal have lavet justeringer til aftalen. Samtidig betyder det årlige besøg fra Topdanmark altid, at vores forsikringer er opdaterede til at matche vores virkelighed. Vi har ikke været i tvivl om, at Topdanmark er den helt rigtige forsikringspartner til os,” siger Pia Søndergaard.

HORESTAs samarbejde med Topdanmark udspringer blandt andet af forsikringsselskabets store erfaring med at rådgive lige netop denne branche.

”Vi bestræber os på at forstå kundernes virkelighed og hverdag, som et vigtigt fundament for vores samarbejde. Det er fuldstændig afgørende for at skabe en forsikringsløsning, der svarer til virksomhedens situation, og vi er altid klar med rådgivning og sparring, hvis hotellet eller restauranten har nye ideer eller behov,” siger Marcus Leth Dahl Thomsen, der er erhvervsassurandør i Topdanmark.

Læs mere om HORESTAs medlemsfordel på forsikring her.

Du kan også kontakte Marcus Leth Dahl Thomsen fra TopDanmark, 24 80 89 47, RDH@topdanmark.dk

Log ind