Til Tour-starten i Danmark er der designet et fælles city dressing toolkit, som kan bruges af alle, der har lyst til at udsmykke deres virksomhed til den gule folkefest i Danmark. Med toolkittet kan fx storcentre, restauranter, hoteller, butikker, cykelsmede osv. være med til at pynte op til næste års danske Tour-start.

Toolkittet er udviklet af Københavns Kommune og A.S.O., og du kan allerede i dag bruge det. I toolkittet finder du en række gratis produkter til udsmykning:

  • Plakater (flere størrelser)
  • Abribus
  • Vinduesklæb
  • Doorhangers
  • Roll-up
  • Beachflag
  • Badges
  • Postkort

Du har mulighed for at vælge mellem to designs. Når du har valgt design og produkter, så modtager du en trykklar fil. Udgifter til tryk samt op- og nedtagning dækker du selv.

City dressing toolkit giver dig inspiration til, hvordan du kan og må bruge de forskellige produkter. 

Hvis du har brug for hjælp til, hvordan du kan og må bruge toolkittet, så send en mail til info-tdf@kk.dk.

headerImage

HOLD DIG OPDATERET

Start dagen med HORESTAs nyhedsbrev. Alle hverdage udsender vi rådgivning og relevante branchenyheder til din indbakke.

Blog: Nu åbner Tour-udstillingsvinduet endelig

Nu skal vi sikre, at dansk turisme fremstår så appellerende som overhovedet muligt, for i denne weekend vil kameraerne blive tændt, og linserne panorere henover alle de fantastiske ting, som Danmark har at byde på, skriver HORESTAs adm. direktør, Jannick Nytoft.

"Touren giver et nyt kapitel til fortællingen om Danmark"

Om Tour de France i sig selv tiltrækker hovedparten af turisterne som fluepapir, eller om mange alligevel havde tastet Københavns koordinater ind på gps'en i begyndelsen af juli, er svært at skille ad, mener chef for turisme og oplevelsesøkonomi i hotellernes og restauranternes brancheorganisation HORESTA, Annette Hyldebrandt, som glæder sig til weekendens store begivenhed. Det skriver Berlingske.

Log ind