Der er mange ting, som man skal være opmærksom på i forbindelse med en medarbejders sygemelding.
Er du for eksempel opmærksom på, hvordan du skal håndtere en medarbejders sygemelding på den bedste måde?
Hvornår må du kontakte personen? Og hvornår kan du få refusion for den ansattes fravær?
I HORESTA møder vi mange spørgsmål om netop dette emne, og vi har derfor samlet fem gode råd til dig.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Der skal flere el-ladestandere ud i landdistrikterne
03-05-2024
-
Lær at forbedre din virksomheds indtægter
03-05-2024
-
Har medarbejderne ret til fri på Grundlovsdag?
03-05-2024
PRESSEKLIP
-
HORESTA styrker den grønne profil: Ansætter ny chef for bæredygtighed og certificering
03-05-2024
-
”Endnu en god sparringspartner”: Hoteldirektør indtræder i nordjysk turistbestyrelse
03-05-2024
-
Endnu et grønt stempel af hotel i København
03-05-2024
-
En ting afholder dansk økonomi fra at klare sig endnu bedre
03-05-2024
-
På hans restaurant afhænger menuen af kokkens humør - men én ting, går han aldrig på kompromis med
03-05-2024
-
Risskov Rejser har ny direktør på plads
03-05-2024