I slutningen af 2022 blev Carsten Lambrecht hentet ind fra Lidl-koncernen til Burger Kings danske og svenske afdeling. Her er hovedopgaven for Carsten Lambrecht at få vendt de røde tal på bundlinjen til sorte tal.

I det seneste afsnit af HORESTA Lounge fortæller Carsten Lambrecht, hvor han har valgt at sætte ind for at indfri målet for den populære fastfoodkæde, blandt andet med organisationens opbygning, og hvordan medarbejderundersøgelser er blevet indført.

Derudover løfter Carsten Lambrecht lidt af sløret for, hvordan burgerkæden vil nå deres mål om at omsætte for én milliard via deres nye brandingstrategi.

Det og meget mere kan du høre i seneste afsnit af HORESTA Lounge på Spotify, Soundcloud, Youtube, Appe Podcast.

Fejl i podcast

Den nye episode af HORESTA Lounge ramt af tekniske udfordringer

Nyt afsnit af HORESTA Lounge om Fårup Sommerland

Adm. direktør i Fårup Sommerland og formand for Visit Denmark, Niels Jørgen Jensen, fortæller i det nyeste afsnit af HORESTA Lounge, hvordan Fårup Sommerlands store investeringer er med til at markedsføre parken, og om deres fokus på at skabe unikke overnatninger.

Log ind