I slutningen af 2022 blev Carsten Lambrecht hentet ind fra Lidl-koncernen til Burger Kings danske og svenske afdeling. Her er hovedopgaven for Carsten Lambrecht at få vendt de røde tal på bundlinjen til sorte tal.
I det seneste afsnit af HORESTA Lounge fortæller Carsten Lambrecht, hvor han har valgt at sætte ind for at indfri målet for den populære fastfoodkæde, blandt andet med organisationens opbygning, og hvordan medarbejderundersøgelser er blevet indført.
Derudover løfter Carsten Lambrecht lidt af sløret for, hvordan burgerkæden vil nå deres mål om at omsætte for én milliard via deres nye brandingstrategi.
Det og meget mere kan du høre i seneste afsnit af HORESTA Lounge på Spotify, Soundcloud, Youtube, Appe Podcast.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Indien overgår Kina i antal Tivolibesøg
05-07-2024
-
Horesta lancerer automatiseret ESG-værktøj til branchen
05-07-2024
-
Hoteldirektør stopper efter 18 år for at blive konsulent
05-07-2024
-
Legoland tæt på rekordomsætning i 2023
05-07-2024
-
Taxiloven ophævet på fire småøer i Danmark
05-07-2024
-
Nordens største sneaker-event indtager København
05-07-2024