Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Alexander Kølpin åbner nyt hybridhotel i Aarhus
03-06-2025
-
3 Days of Design skaber vækst og fylder hotellerne
03-06-2025
-
København godkender nyt hotel og tv-center ved Kalvebod Brygge
03-06-2025
-
Ny måling: Flertal vil hæve aldersgrænsen for alkohol
03-06-2025
-
Billund-hotel tilpasser sig efter Ryanair-exit
03-06-2025
-
Cofoco vokser – men skruer ned for investeringerne i 2025
03-06-2025
-
Danske Hoteller A/S klar til næste opkøb efter stor Esbjerg-investering
03-06-2025
-
Comwell Hvide Hus Aalborg bliver en del af global hotelkæde
03-06-2025
-
Randers Regnskov planlægger stor udvidelse til over 50 mio. kr.
03-06-2025
-
Svinkløv Badehotel fejrer 100-års jubilæum
03-06-2025