Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.

Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.

Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.

Se webinaret her

20240524 DSC00193
Juridisk chef
Karina Lafrenz

Kvinder løb med guldet i Årets Kok og Årets Tjener 2025

For første gang i 14 år var der guld til kvinder i begge konkurrencer, da finalerne i Årets Kok og Årets Tjener blev afviklet i København. Sophia Rosa Antorini fra Restaurant Domæne i Herning blev Årets Kok og Kristine Slott Olsen fra Restaurant Calma i København Årets Tjener

Nyt pakkerejsedirektiv fra EU vil ramme hotelbranchen

EU’s forslag til et nyt pakkerejsedirektiv kan få alvorlige økonomiske konsekvenser for hoteller og rejsebranchen. Særligt nye regler for forudbetalinger kan skabe likviditetsudfordringer og true investeringer i branchen, advarer HORESTA.

Log ind