Befinder du dig i en situation, hvor du er nødt til at opsige eller måske endda bortvise en medarbejder? Så er der en række forhold, du skal være opmærksom på.
Det er eksempelvis vigtigt, at du får givet de rette advarsler, når det er nødvendigt. Indeholder advarslen ikke de rigtige elementer, kan den faktisk være utilstrækkeligt.
Har du styr på processen, og hvordan du håndterer opsigelser i din virksomhed? Du kan blive meget klogere på emnet i dette webinar af Karina Lafrenz. Her får du konkrete råd til at navigere sikkert, når du giver en advarsel, opsiger eller bortviser.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Zleep-hotellerne skifter navn og bliver en del af Marriott
30-01-2025
-
Ny bestyrelse for VisitDenmark udpeget
30-01-2025
-
Erfaren køkkenchef kommer til Kurhotel Skodsborg
30-01-2025
-
AI-værktøj kan ændre rejse- og hoteloplevelser
30-01-2025
-
Byråd tøver omkring omstridt restaurationsplan
30-01-2025
-
Meyers udfordret af egne klimamål
30-01-2025
-
Sønderjysk campingplads blandt årets højdespringere
30-01-2025
-
Starbucks stopper gratis vand i ny strategi
30-01-2025
-
Krydstogtturismen i København når nye højder i 2025
30-01-2025