Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sammen med destinationsselskaberne har VisitDenmark identificeret over 500 autentiske danske oplevelser, der nu skal repræsentere Danmark som The Land of Everyday Wonder (Landet med Dagligdagens Underværker, red.) i den internationale markedsføring. Det skriver Turistmonitor.dk
For at finde de mest autentiske oplevelser har VisitDenmark udviklet en model med tre trin: historien, destinationen og transformationen. Modellen hjælper med at identificere den emotionelle krog i hver historie, hvilket giver mulighed for at tilpasse dem til forskellige kanaler og målgrupper.
Tre eksempler, der symboliserer den autentiske danske sjæl og har potentiale til at fascinere, inspirere og involvere globale rejsende, er det sønderjyske kagebord, Svanholm Kollektivet og Hjorths Keramikfabrik.
Læs hele historien på turistmonitor.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Nej til alle 4 modeller for turistskat
12-07-2024
-
Mød fagatleterne fra skillslandsholdet
12-07-2024
PRESSEKLIP
-
Barcelona gør det. Paris gør det. Nu vil Københavns politikere også tage nyt skridt for at styre turismen
12-07-2024
-
Vicedirektør forlader Hotel- og Restaurantskolen
12-07-2024
-
Stjernekok køber rigmand ud af dansk Michelin-restaurant
12-07-2024
-
En vigtig indtægtskilde: Så mange penge bruger udenlandske turister i danske dagligvarebutikker
12-07-2024
-
Forklaringen findes i luften: Amerikanske turister strømmer til Danmark
12-07-2024
-
Stor vækst i turister fra to vigtige markeder: Lysten til at rejse til Danmark er steget syd for grænsen
12-07-2024
-
Turistbranchen lægger sig i selen for at invitere hunde indenfor
12-07-2024