Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
På den anden side af sommeren melder flere sjællandske attraktioner og en enkelt på Lolland nu, at de trods regnvejret i juli, stadig har haft ganske pæne besøgstal. Det skriver Turisme24.dk.
Hos Sommerland Sjælland, den mest besøgte attraktion inden for Destination Sjællands geografiske område, betyder regnen, at parken har fået færre gæster, end man havde forventet. Alligevel rundede man den 9. september gæst nummer 200.000, og det er blot fjerde gang i forlystelsesparkens 38 år lange historie.
I 2022 rundede Sommerland Sjælland 246.000 besøgende, hvilket var 4,6 procent højere end i 2021.
BonBon-Land i Næstved kan også melde om en god sæson, selvom at gæsteaktiviteten i år har været atypisk. BonBon-Land oplyser ikke sine besøgstal, men de fortæller dog, at forlystelsesparken indtil videre har haft flere besøgende, end man har budgetteret med.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Der skal flere el-ladestandere ud i landdistrikterne
03-05-2024
-
Lær at forbedre din virksomheds indtægter
03-05-2024
-
Har medarbejderne ret til fri på Grundlovsdag?
03-05-2024
PRESSEKLIP
-
HORESTA styrker den grønne profil: Ansætter ny chef for bæredygtighed og certificering
03-05-2024
-
”Endnu en god sparringspartner”: Hoteldirektør indtræder i nordjysk turistbestyrelse
03-05-2024
-
Endnu et grønt stempel af hotel i København
03-05-2024
-
En ting afholder dansk økonomi fra at klare sig endnu bedre
03-05-2024
-
På hans restaurant afhænger menuen af kokkens humør - men én ting, går han aldrig på kompromis med
03-05-2024
-
Risskov Rejser har ny direktør på plads
03-05-2024