Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Den nu tidligere Carlsberg-chef, Frederik Laursen, træder ind som ny salgsdirektør for Just Eat i Danmark. Det skriver Fødevarewatch.

Han får det overordnede ansvar for at styrke Just Eats markedsposition på det danske marked og udvikle virksomhedens indsatser på tværs af salg, skriver Just Eat i en pressemeddelelse.

Frederik Laursen kommer ikke fra ingenting, men senest fra Carlsberg Group, hvor han har haft titlen som chef med ansvar for salg, marketing og digital de seneste ti år.

Derudover har han blandt andet haft andre ledende roller i Carlsberg Group samt været ansat som salgs- og marketingsdirektør i DGI-Byen og leder for salg og marketing i Tivoli. 

Du kan læse hele historien på fodevarewatch.dk

 

Cirkusbygningen og Carlsberg indgår nyt partnerskab

Cirkusbygningen og har officielt indgået et nyt partnerskab. Aftalen er i første omgang indgået for 5 år, og fra august i år kan både Wallmans og Cirkusbygningens gæster nyde Carlsbergs produkter.

Just Eat vil konkurrere på ordentlighed

Med ”ordentlighed” skal varer ud, og det vil både forbrugere og restauranter - på sigt - kvittere for, lyder det fra Just Eat om konkurrencen på leveringsmarkedet i Danmark.

Log ind