Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
”Der er stor konkurrence om de internationale turister.”
Det slog destinationsdirektør i Destination Trekantområdet Martin Perregaard-Bitsch fast på destinationens årlige turismekonference. Det skriver Turistmonitor.
Siden 2019 er destinationen, der tæller kommunerne Billund, Kolding, Vejle og Fredericia vækstet med 19,2 procent i antallet af internationale gæster, hvilket ifølge destinationen er den højeste vækst i Danmark.
For at få fat på de internationale gæster skal der smides nogle penge efter markedsføring, og i Destination Trekantområdet lyder markedsføringsbudgettet for 2024 på 25 millioner kroner, hvoraf alle pengene er målrettet internationale gæster.
Læs hele historien på turistmonitor.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Branche frygter prisen for pant på takeaway-emballage, men café er vild med idéen
02-05-2024
-
Milling henter kendt ansigt til sin bestyrelse
02-05-2024
-
Dansk fastfoodkæde bakker op om tre borgmestre: Vi skal have genanvendelig emballage i hele branchen
02-05-2024
-
Populære restaurantkæde satser stort: Åbner helt nyt spisested i hjertet af byen - med ét særligt fokus
02-05-2024
-
Lalandia udskyder badehotel til fordel for stort projekt
02-05-2024
-
Mesterskaber kommer til Horsens: Får stor betydning for turismeomsætningen
02-05-2024
-
Op mod 200 siddepladser og 20-25 nye job: Her skal Søndervigs næste restaurant placeres
02-05-2024